2012/09/24

Mut tiedä se et tääl on joku joka rakastaa, vuosien pääst tai jo heti huomenna, kunnes erottaa meidän kuolema

Heti alkuun; mua voi seuraa instagramis, GirlCalledNoora (:

Mun olotilan voi jakaa kahtee osaa, joko se mikä must tuntuu et kaikki menee päi helvettiä, ja elämä
pissaa niskaa ja mä oon TAAS perkele vieköö sinkku.. tai sit tää fiilis on vaa yht legentaarist lausetta:

"Don't ruin your day of staying home and cry for someone who left you alone.
There is a beautiful world outside, and you can live there all by yourself"


Paras vaa pitää itteni kiireisen, et en miettis tätä nii paljoo, ehk mä enite varaudun tähänki postauksee
tulevii "vitu nolo ON OFF suhde" juttuu.. No ei voi mitää, iteppähä ittensä nolaa hemmetti :D
Ja joo, te varmaa tuutte laittaa et "te palaatte heti huome yhtee", mut ei tällä kertaa, ei enää..
Onneks ollaa viel ystävii nii eiköhä tää tästä (: Syön vaa suklaata ja nautin mun frendie seurasta!


Mut mä alotan taas bloggaamise, miks ees jaksaisin pitää taukoo, mul tuli kokoaika himo tehä postaus,
mut aina mä vaa olin sillai "no emmä ehk tänää.." - olo. Mul on hyvii postaus ideoita ja sellasii!

Tänää äiti osti mulle ihanan repun sillä ehdolla et mulla ei tuu YHTÄÄN negatiivisii, läksy unohduksii,
luvattomii poissaoloja kahteen kuukauteen? Mite ihmeessä mä tähän muka pystyn, seriously?
No mut ei mulla muuta, me mennää kirjastoo ja siit hakee subi ruokaa, pitäkää te ilosempi ilta (:

Ps tajusin vast tänää et vielä 6 lukijaa nii mua seuraa 200 ihanuutta! 

26 kommenttia:

  1. voi harmi et teijä suhde meni mönkää, mut et oo ainakaa enää neitsyt (;;(;;(;;;;;(;;;; eikumitä?:D


    t.heta (en jaksanu kirjautuu)

    VastaaPoista
  2. voi noora kyllä säki viel löydät sen oikeen ,hope so ! mut mitä kävi ? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljo (: Ja ähh long story :d

      Poista
  3. vitu nolo ON OFF suhde

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi nyt helvetti sinä, hanki ne silmälasit että osaat varmasti lukee ja sen jälkee ittelles parempi huumorintaju

      Poista
  4. voi ei ): harmi et kävi näin ! ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitää, eiköhä tää ajankans (:..

      Poista
  5. jaksele noora! erositteks tänää vai? olitte nii söpö pari nii harmi ku näin kävi! :(<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos, ja jep, keskel koulupäivää.. Ja pärjäillen!

      Poista
  6. eikää!! mä niin tykkäsin teistä olitte niin sulosii<3 juuri näin suklaata ja ystäviä ne parasta!<33 oikeesti noora pärjäile! tykkään sun blogist sikkee paljo(:

    VastaaPoista
  7. harmi;( olitte söpöjä! pärjäiles<3

    VastaaPoista
  8. voi harmi! :/ olitte söpöjä, ja ootte vielä tulevaisuudessaki ku palaatte iha varmaa yhtee viel niiku aikasemminki!<3 toivon ainakin nii! mut ei oo noloo mikää on-off suhde! noi jotka nii kommentoi et on noloo joku tollanen, ni niillä itellä ei oo suhteita ollenkaa ja parempi on-off suhe, ku ei mitää! Pärjäile noora!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, iha totta, kiitti noist kaikista tosi paljo (:

      Poista
  9. suklaa on parhautta,ja minä,muut kaverit ja ruoka <3 nauti muista elämän iloista ku parisuhde,sinkkunaki on hemmmetin hauskaa :-) food before men sistah

    VastaaPoista
  10. sinkkuna on hauskaa kans! yritä jaksella. näin kävi, tosiasiat pitää hyväksyy vaikka se tuntuuki pahalta. mulla oli kans iha vasta yhen jätkänkans suhde mitä kaikki sano on-off suhteeks ja se tuntu ärsyttävältä ku eihä sille mitää voi jos tykkää ja ei taas tykkää ja tykkää jne... mut sitte myöhemmin sain tietää että sillä jätkällä oli iha jokakerta ku ei oltu yhes nii ollu niitten aikana joku toinen ja se tuntu pahalta vaikkei oltukkaa just sillä hetkellä mutta silti. ja sit yks päivä se vaan laitta mulle TEKSTARIN!?!? et ei täst tuu mitää ja jätän sut <- jotai tollasta. siitä vaa jääny häiritsee ku ei voinu jutella ees puhelimes ja sopii siin ja erota mut pitää laittaa tekstari... täl hetkel sil jätkäl on joku toinen muija ja on ollu mun jälkee pari tota ennen et ei siinä. en tiiä kiinnostaaks sua mut kerroin silti :DDd mut tuntuu vaa et rakastin sitä niin paljon ja se ei mua ku sille oli pääasia vaan et on joku.. tuntuu nii pahalta nähdä se jossain jonku toisenkaa koskaa tietää mitä se voi tehdä ja haluisin kertoo aina sille sen nykyiselle mutten viitti koska kaikki pitää mua heti katkerana ja mustasukkasena ja näi. kyl mä katkera oon ja ois varmaa kuka tahansa jos noi kävis. eikä pysty enää luottaa nii helposti ku ennen pysty. mut oommä pahimman yli päässy ja elän siinä toivossa että joku päivä vielä löydän sen joka rakastaa myös mua ja OIKEESTI! yritä jaksella vaikka se onki vaikeeta <3 ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. must tuntuu melkee iha samal ! kiitti tosta, made my day (: <3

      Poista
  11. voi rkaas pärjää<33333 t. jimppapimppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harvinaisen säälittävää tulla tollee vielä kommentoimaa! voiettä sua jimppapimppa.. mitäköhä sunki elämästä tulee? mut pimppa pärjäile! ja noora oot ihana tsemppiätsemppiä <3

      Poista